Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *

Infodag Muziekcoach op zaterdag 26.06.2021

Kom op zaterdag 26 juni tussen 10u en 17u langs voor meer info over de muziekopleiding piano en/of zang voor '21-'22. (Liefst op afspraak.)

Heb jij vragen?

- hoelang duurt een les?
- heb ik voorkennis nodig?
- is notenleer verplicht? (neen)
- is er een lessenreeks of kan ik vrij lessen plannen?
- ben ik niet te oud?
- kan ik wel zingen?
- hoeveel kost het?
- kunnen mijn kinderen samen les volgen?
- ik heb geen tijd om mijn kinderen te brengen, geef je les aan huis?
- ...


Ik werk liefst op afspraak, zo kan ik voldoende tijd voor jou vrijmaken.

Maak een afspraak voor een vrijblijvende (gratis) intake of kom kennismaken en stel je vragen. 
Iedereen welkom!
Mail of bel 0474 12 86 92

Je vindt ons HIER

P.s. tijdens de zomervakantie kan je muziekles volgen, ideaal als ontspanning of instap.
Hier vind je meer info.






Translate

Populaire posts