Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *

Infodag zaterdag 28/8 van 10 tot 12u

 Kom op zaterdag 28 augustus tussen 10u en 12u langs voor meer info over de muziekopleiding piano en/of zang voor '21-'22. 

Heb jij vragen?

- hoelang duurt een les?
- heb ik voorkennis nodig?
- is notenleer verplicht? (neen)
- is er een lessenreeks of kan ik vrij lessen plannen?
- ben ik niet te oud?
- kan ik wel zingen?
- hoeveel kost het?
- kunnen mijn kinderen samen les volgen?
- ik heb geen tijd om mijn kinderen te brengen, geef je les aan huis?
- ...


Kom kennismaken en stel je vragen. 
Iedereen welkom!
Mail of bel 0474 12 86 92

Is het niet mogelijk om op 28/8 langs te komen? 
Maak vrijblijvend een afspraak - online ook mogelijk.


Je vindt ons HIER

P.s. nog tot 31/8 kan je muziekles volgen op maandag, ideaal als ontspanning of instap.
Hier vind je meer info.

Translate

Populaire posts